Nyt kertyy lankoja semmoseen tahtiin, että on mullekkin uutta. :) Mä joskus alkukesästä liityin Titityyn lankaklubiin ja tänään olikin postilootassa oottamassa Babyalpakkaa. Kivan tuntunen lanka ja kuten niin moni muukin lanka niin uusi tuttavuus mulle, mutta ei ehkä ihan mun väri. Melkein jo karkaa sinne sinapinkeltasen puolelle. Noh kattotaan mitä tuosta vyyhdistä tulee isona ja lahjoitetaan se keltaisesta tykkäävälle. Tuo on ihanan pehmeetä ja hieman pörheetä, joten hieno huivi siitä tulee oli malli mikä tahansa. :)

Sitten oli myös oottamassa pakettilappu. Käsityömessuilla bongattiin kaverin kanssa hieno huivi, mutta lanka halutussa värissä jo loppu siinä kohtaa kun kerettiin paikalle. Ilsen langasta sitä sitten löytyi ja vielä alennuksessa, joten kaverin kanssa sovittiin kimppatilauksesta. Tosin sitten mä löysin Ilseltä niin paljon kaikkee muutakin kivaa, että jouduin karsimaan tuon kimallelangan pois mutta nyt harmittaa aika lailla koska noi kaverin valkkaamat värit on aika kivat. Tuo lanka on vain paikoitellen tuommoista hapsullista ja muuten se on ohutta ja mustaa eli huivi neulotaan ainaoikeana ja siihen tulee kivoja "aksenttikohtia" olematta liian blingbling. Juu nou! ;) No joo siis tuossa on niitä mun aarteita nuo vyyhditetyt. Vihreä kausi on nyt vahvasti menossa. :D

Keskellä pienet vyyhdit on SWTC:n Yiniä joka on 60% villaa, 20% bambua ja 20% silkkiä. Väri on vihreämpi kuin kuvassa ja langan tuntu on yllättävän 7-veljesmäinen. Mä odotin jotakin luksusmaisempaa, mutta ei huono ollenkaan. Ja sitten tuo iso vyyhti on piiiiiiitkään kuolaamaa Evillan 100% villaa josta tulee Revontulihuivi. Mä oon kuolannut noita Evillan lankoja jo monta kertaa aikasemminkin, mutten ole raaskinut ostaa. Nyt tuo Ilsen alennusmyynti innosti sitten hamstraamaan vyyhdin sitäkin. Kuvan ulkopuolelle jäi sny ringissä mun uhriksi joutuneelle tarkoitettu lanka ja toinen samanlainen mutta eri värissä oleva lanka mulle.

Eli näin paikattiin sitten jälkikäteen se, että käsityömessuilta ei tuntunut löytyvän muuta ostettavaa kuin helmijuttuja, paperinarua ja kauratontut. :D