Mä ikäännyin taas yhden vuoden maanantaina ja salainen neuleystävä yllätti mut synttärilahjalla. :D Tämmöinen sieltä tupsahti:

Paketti oli vielä nätissä postin kirjeessä, mutta se tais joutua mun innokkuuteni uhriksi... ;) Mä katselin jo sellofaanin läpi, että just mun värinen tumman punanen mohairhuivi siinä odotteli. Ja kun kiskoin vielä paketin aukin niin pöydälle kopsahti huivin välistä...

Fazerin salmiakkisuklaata. Kas siinä onkin karkki joka on aiheuttanut mulle päänvaivaa. Mä tykkään kovasti salmiakista ja suklaasta, mutta miltä se maistuu kun ne laitetaan samaan suupalaan..? Mä en oikeasti ole uskaltautunut sitä ostamaan kaupasta, koska mä oon miettinyt että se on joko tosi hyvää tai tosi pahaa. Tässä kohtaa päästetään salainen neulestävä jännityksestä ja kerrotaan, että levystä on jäljellä enää kääreet. :) Mutta oli se aika ovelan makuista ihan hyvässä mielessä. Salmiakki oli kunnon salmiakkia (eikä sitä lakritsalla jatkettua mitä välillä salmiakiksi väitetään ;) ja pääläl oli Fazerin perus sinistä . Nam. :D

Ja synttärionnittelukortti löytyi kanssa. Tuo kaulahuivi on M&K mohaisia ja neulottu nätillä pitsikuviolla. Samaan aikaan ihanan ilmava ja lämmin. Kiitoksia salaiselle neuleystävälle tästä loistavasta synttäriyllätykseestä. Onnistuit ylättämään täysin. :D