... on uusi kategoria ohjeille, joita tekis mieli joskus päästä kokeilemaan. Eli lähinnä muistilista itselle kaikista ohjeista joita ois joskus kiva kokeilla.

Cousteau-pipo

Yksi mitä oon jo jonkin aikaa haaveillut, mutta en oo vaan saanut aikaseksi etsiä lankoja, on Cousteau-pipo ja tietysti nimenomaan punaisena. Typyn blogissaan julkaisema malli on periaatteessa kovin simppeli, mutta tuo kierre antaa mun mielestä hyvän säväyksen. Malli on tehty alunperin puuvillalangalle, mutta mä teen sen sitten joskus kun saan vaan aikaiseksi villalla, kun en oo kesäpipoja oppinut koskaan pitämään ja puuvilla tai bambu tms. voisi jäädä turhan vilpoiseksi.

Bayerische sukat

Toinen mitä on tehnyt mieli ja oon myös harkinnut noista Regia-langoista tehtäväksi on Eunnyn Bayerische sukat. Palmikot syö vaan sen verran enemmän lankaa, että epäilen langan loppuvan lyhyeen kun tarttee koon 42 jalka peittää sukkaan, että päätin jättää mallin odottavien listalle. Langoille kun näyttää löytyvän enemmän ja enemmän koko ajan kivoja malleja samalla kun tuota Ravelryä tutkailee (oikeasti, vihoviimeinen paikka ideaähkystä kärsivälle! - ja samalla aivan loistava!!! :D ).

Seascape-huivi

Koska huiveja ei voi olla likaa, niin heti kun raaskin panostaa lankaan, puikoille lähtee Seascape. Hypistelin kaupassa Novita Rosea, mutta se tuntui liian paksulta ja "karskilta" siihen, mitä mä kuvittelen että tuo huivi voisi olla ohuella mohair-silkki-sekoitteella, joten huivi jäi vielä odotuslistalle.


... että niin. Mitens ne kesken olevat projektit? No sempä takia mä puran nyt tätä intoa näihin voi kun joskus... listalle. Ja oonhan mä nyt jo saanu jopa yhden homman pingotusta vaille valmiiks, joten ehkä niitä valmistuviakin töitä tässä alkaa tulla. :)