Hiljaista on pidellyt sekä tekemisessä että blogin päivittelyssä, mutta tämmönen syksy tällä kertaa. :) Kesän rakennusrojekti valmistui iloisesti talvisesongin alkumetreille eli behold - terassi!

Vaiheessa on vielä ja sen tkaia se on tuommoinen humppalaituri, mutta tarkoituksena olisi ens keväänä pykästellä siihen vielä kevyttä talveksi irrotettavaa kaidetta (kerran keväässä lumet jysähtää katolta isolla voimalla tuohon terassijatkeen puolivaiheille) jota pitkin saisi köynnöksen vilistämään kun nuo rajapuskat on piiiiikkusen kitukasvuisia.

Lisäksi selkeiten korotettuna näkyvä kohta naamioidaan tuijilla ja muilla plus muutenkin pihamaalle on luvasa ehostusta ja rojektia tulevillekkin kesille.

Mutta karusta ulkomuodosta huolimatta kovin tyytyväisiä oltiin kun tuo valmistui. Eka rakenteluprojekti ikinä mulle. Ja tekeminen onnistui loppupeleissä vaikka jonkin verran joutu tehdessä soveltamaan kun joku insinööri tuon hieman huonosti suunnitteli.... kröhöm..... ;) Nyt mahtuu vihdoinkin pöytä ja tuolit kunnolla johonkin ja pihaa saisi hieman jopa käyttöön. :D

Noh neulomiset ja muut väkästelyt on jäänyt nyt paitsioon, mutta netistä on tullut etsittyä ideoita mitä snyltä saaduista langoista keksisikään. Joitain vaihtoehtoja voisi olla vaikka:

Naturngarn on nyt ajankohtainen kun alkaa kylmetä. Sisälläkin varpaita palelee, joten tossut ois poikaa. Tosin puikkoholsterikaan ei menis hukkaan kun justiinsa etin taas puikkoja. Pipolle on aina käyttöä ja mä oon hukannut mun uskollisesti pälvelleen korvaläppäpipon, joten ehkä langoista tuliskin semmonen. Vaihtoehtoja pukkaa. :)

Ja sitten mulle uutuus silkki. Ihana lanka, mutta mulla on vähän haasteita keksiä, että missä se pääsisi hyvin esille. Tekisinkö mä siitä jotain isompaa toisen langan kanssa vai kuinka. Kolmesta kerästä voisi saada esimerkiksi boleron kesäksi. Tai sitten lanka riittäisi vaikka laukkuun ja silloinhan mahdollisuudet on rajattomat. Toisaalta johonkin toiseen lankaan yhdistettynä, mahkuja olisi sitten jo vaikka mihin. Täytyy vielä pohdiskella. :)