Pääsen nyt vasta raportoimaan, kun olin viikonlopun poissa koneen äärestä ratsastusleirillä, mutta....

Perjantai oli kyllä töissä semmoinen tuskien taival. Ihan alkupäivästä huomasin, että mun  lempifarkut oli puhki takamuksesta. Kiva! Ei muuta kuin teipillä sisäpuolelta umpeen niin ettei valkonen ahka vilku sieltä välistä ja loppupäivän koitti aina muistaa ettei hirveästi missään pyllistelisi. Muutenkin koko viikko oli ollut jotenkin väsynyt ja perjantai tietystyi aina vielä vähän väsyneempi. Kotona odotti siivoamista ja ruuan laittoa kun viikonlopuksi oli leiriä luvassa ja seuraavan viikon eväät piti tehdä valmiiksi kun tiesi, että sunnuntaina ei kuitenkaan jaksa mitään tehdä. Alkuasetelma oli siis mitä masentavin. Töistä tullessa postilaatikossa odottikin sitten aivan mainio yllätys. Sny oli lähettänyt postia! Siinä sitten virnistellen kirmasin sisälle ja aloin heti repiä pakettia auki. Tuli ihan mieleen, että ihan kuin pieni lapsi jouluaattona. ;D Ja tämmöistä sieltä löyty:

IMG_0894.jpg

2 kerää ihanan tuntuista ja luksuksenohutta tummanpunaista Regia Silkiä (näyttää kuvassa ruskeammalta kuin on), 2 kerää pirteän värikästä ja kirjavaa sekä yhtä ohutta Regiaa, levy tummaa suklaata (NAM!) ja kirje Salaiselta Neuleystävältä. Siinä mä sitten hypistelin noita keriä, lueskelin kirjettä ja aloin pohdiskella, että mitä kivaa mä noista keksisin. Sitten mä muistin, että tarttee muuten ottaa kuvat nyt kun sielä tuo suklaalevy on olemassa. ;) Ja sitten mä hypsitelin paljon lisää. Tässä vielä lähikuva noista väreistä:

IMG_0896.jpg

Nuo värit on kovin mieluisia. Neuleystävä kehotti tekemään jotain kivaa syksyksi ja nuo on mun mielestä nimenomaan hienon syksyiset värit. Mä suunnittelin, että täytyy ekana kokeilla pientä mallitilkkua, että kuinka nuo värit tuossa kirjavassa langassa tulee eli onko ne enemmänkin raitoja vai koko ajan vaihtuvia. Regia on mulle uusi lankatuttavuus (oon kyllä näynyt netissä, mutten ole päässyt ennen kokeilemaan) joten hienoa päästä kokeilemaan. Sävyt sopii toisaalta keskenään mutta toisaalta lankaa on sen verran paljon, että vois saada tehtyä kaksi erillistäkin juttua. Nyt vaan täytyis saada päätettyä, että mitä, koska vaihtoehtoja on niin paljon. :D

Paljon kiitoksia Salaiselle neuleystävälle! Onnistuit hienosti pelastamaan väsyneen perjantai-päivän loistopaketilla. :)